1.37 Puncte = 1 Vella / Vella= 0.00002667583 BTC si 43.2183406114 Doge

Group statistics

Members:
862
Threads:
957
Discussions:
15
Photos:
12

Latest posts

Group events

Pasarea Matinala

Rolul de parinte este sa fii langa el, nu in locul lui

Status
Not open for further replies.

Ralucaandreea

Well-Known Member
Fan Adevărat!
Registered
Top 100
Oracol (XOR)
2,623.30
Fan Adevărat!
95.00 Puncte
Unii părinţi vor ca acei copii pe care îi au să reuşească în viaţă doar pentru a se putea mândri cu ei la toate cunoştințele. Vor să aibă meserii pe care ei nu au avut cum să le aibă. Nici măcar nu le pasă dacă copilul e sau nu fericit. Important e să aibă o mare funcție, să aibă bani. Cui îi pasă dacă o să fie veşnic nemulţumit?
La fel sunt şi unii profesori. Vor note mari la examene doar pentru a se făli ei cu rezultatele elevilor, să pretindă că totul li se datorează lor..dar nu se gândesc niciodată că poate unui copil nu îi place ce învață. E imposibil să îți placă toate materiile. E imposibil să fii bun la toate!
Toți vor ca tu să ajungi departe, sau asta pretinde fiecare, dar nimeni nu ştie ce îți doreşti cu adevărat...
Nu lăsa oamenii să îți dărâme visurile! Nu te mulţumi cu ceea ce vor ei. Poate e mai simplă calea lor, dar dacă mergi pe un drum lipsit de satisfacție şi fericire totul e în zadar...
Degeaba o să ajungi cel mai bogat om, dacă nu o să îți placă ceea ce faci, dacă nu o să fii împlinit....
parinti-copii.jpg
Cei care isi exprima opinia si distribuie pe facebook veti primi : 1 punct Fan Adevarat cei cu cont real, 50 de monede cei cu cont fake.
De asemenea cei care au cele mai multe aprecieri la tema zilei va primi 3 puncte.

Petruta

Well-Known Member
Fan Adevărat!
Registered
Top 50
Oracol (XOR)
217.96
Fan Adevărat!
61.00 Puncte
Cata dreptate in articol, da sunt foarte multi parinti care daca la randul lor nu au facut sau nu au avut posibilitatea sa faca ce le-au placut pun pe umerii copiilor acest lucru.